04 December 2008

#104 Freaky!!

Aku chat sama membe keje
Dun wori....kami guna IM yang company buat khas untuk kami
Soh bagi lebey produktif.... Ahaks!!

Aku bgtau dia, aku nak balik JB lagi esok
Nak sambut aidiladha kat sana
Dia kata aku johorean freak
Sebab asyik nak balik jer
Sukati lah nk kater aper....
Hahahhaha

Cakap pasal freak ni
Dulu ader sorang budak praktikal kat tempat aku keje
Dia buat something kat opismet aku, niat bergurau
Ntah mende aku x ingat lak
Tapi yang aku tau lepas brother ni terkena gurauan adik praktikal tu dia cakap
"Ni mesti idea ..........(Nama aku) ni"
Aku jawab...... "Apsal lak tetiba aku kena neh?"
"Sebab kalo idea2 mcm ni org freak cam ko je buat"

Chet! Tuduhan! Fitnah!
Aku x tau pun maksud freak tu aper!! >.<
Yang aku tau innocent jer..... ;p ;p

No comments: