01 December 2008

#100 - Bulan bintang ku bertemu

Berita kata malam ni pemandangan malam sangat menarik
Bulan dan bintang kelihatan berdekatan
Bulan sabit umpama senyuman yang terang dan 2 bintang yang berdekatan umpama mata yang bersinar
Menyerupai rupa org sedang tersenyum

Cepat2 aku message sorang membe yg percaya roket pernah diparkir blkg umah dia serta batu meteor pernah jatuh di situ yang juga sangat minat dalam kancah fotografi

- Kalo kamera ko cukup canggih snap kan la bulan bintang mlm ni. Nnt send kat aku k! tq!

Beep.
-Kalo la kamera aku tu aku xpinjamkan kat org yg membuatkan aku terasa thutang budi sgt, pasti dh aku snapkan utk ko dan aku persembahkan dlm format kalender

- Huargh.... Kalo lah xde 'kalau' dlm donia neh! Ko kijam! :(

Beep.
-Haha.. Kalo mcm tu kite ckp 'jika' jek lah.................*bla....bla...bla......pnjg lagik*

*Aku kuciwa*

No comments: