16 March 2009

Kau ambil dia dari aku, aku ambil ini dari kau!

Kebelakangan ni rambut aku macam tak bermaya je.
Rosak, dan selalu gugur.
Kalau pandang bawah lampu, warnanya keperang-perangan, macam aku inai rambut saja.
Tak cantik untuk kulit pucat aku dan aku tak suka.
Aku selalu impikan rambut yang hitam pekat. Warna rambut orang Asia.
Aku bercadang mahu potong saja rambut.
Aku tak pernah berambut panjang pun. Paling panjang pun lebih sikit dari paras bahu.
Rambut pendek lebih mudah diurus.
Tambahan rambut aku halus dan nipis. Mudah putus.
Lagipun ia lebih sesuai dengan muka aku yang kecil comel ni.... Owh!
Walaupun bertudung, aku juga impikan punya rambut yang cantik bak selebriti.
Semua orang mahu cantik kan? :)
Aku belek2 majalah. Aku surf2 internet. Nak fesyen macam mana ya?
Okay, akhirnya aku jumpa potongan yang aku mahu.

Walaupun aku masih benci dia kerana mengambil jejaka pendek pujaan hati aku satu ketika dulu, aku harus akui dia kelihatan hot dengan fesyen rambut ini. Kau ambil dia dari aku, aku ambil ini dari kau...... Dan mungkin aku akan nampak lebih hot dari kau! ;p



160309 : 2227 pm

Estranged - Aurora

Sri Kembangan

No comments: