03 November 2008

Lari-lari anak

Aku sedang berusaha keras sekarang untuk lari

Aku keje lebih waktu kebelakangan ni
Minggu lepas aku cuma masuk pejabat sehari
Itu pun hari jumaat, sbb aku join training kat KL
Balik tu aku kalut siapkan segala apa yg patut
Aku dah nekad, kalo x sekarang biler lagik?

Dengan ayat yg paling teratur, halus dan berbudi pekerti
Aku send email minta izin untuk keje luar
Benda yg paling aku rindu nk buat sejak kebelakangan ni

Tau aper boss aku reply??
Hmmm.....

Please proceed ! , take time to meet up Zone Execs and update our data on PM matters as well as pressing matters in that zones.

I wish you could create awareness as well on our QP and WI (for vendor PM dan EMS check) as well for them since our vendor PM ‘Work Instruction’ requires their participation.

Take additional day/s if the time from 24-27 is fully tied up with course/training.



Aku akan bepergian, kerja di JB

Mungkin seminggu....mungkin juga lebey......:)

Juga aku sedang berusaha untuk merangka pemergian aku ke utara pulak lepas nie.....

Wish me luck!!

1 comment:

reramarama said...

waaahhh!!! sgt benarik!!! boss kata ade bajet utk kwn2 ikut tak? :P