26 November 2008

misteri (nusantara) seorang aku..................................


En Bintang Tiga kata aku ni misteri orangnye.......
Seingat aku, ini bukan pertama kalinya dia cakap mcm tu
2 hari lepas dia keluarkan lagi ayat yang sama
Selepas sms dgn soalan membunuhnya itu tak aku jawab
Bukan aku x mau jawab......
Ok, actually mmg aku x mau jawab
Tapi masa sms dia sampai aku tinggalkan henpon dlm bilik
Dah lewat mlm baru aku prasan msg
Bukan prangai aku msg org mlm2 melainkan org tu yg msg dulu
Tp, mcm aku kater awal tadi
Kalo pun aku prasan msg tu lebih awal, aku ttp x mau jawab soklan tu
Sebab aku x ready nk jawab
Ok.......
Tu bukan point yg aku nk citer pun
Aku x paham aper yg misteri sgt aku nie
Aku andaikan aku seorang yg mudah ko teka
Aku bukan seorang yang konsisten pada satu rutin, tapi aku punya tabiat yg aku akan ulang jika suka
Contoh:
Aku dengar semua jenis muzik, tapi ko boleh tahu aper genre muzik yg aku lebih cenderung
Aku tonton semua jenis drama @ filem tapi aku lebih gemar kartun dan komedi
Aku makan boleh kata semua jenis makanan tapi aku ada kegemaran yang mana kalo pegi gerai @ warung ko dah ble agak aperkah menu yg bakal aku order
Aku berkawan dengan pelbagai jenis orang tapi ko boleh perasan kategori orang mcm manakah yang lebih ramai aku berteman
So.... ape yg misteri sgt??
.
.
.
.
Usah biarkan hidup anda diselubungi........misteri!

1 comment:

Anonymous said...

I give u big NO on this topic.
Mystery is almost exact word.
But undetermined is more suitable.
You are too 'open' yet no decision can be made upon you.
You are unpredictable, no one who TRIED to get closed to you know what you want, what you think.

Don't ever leave it blank anymore.
You know what I mean by 'it'.
Learn from the past.
Do not miss the bus.

Otherwise,

Without noticing it, you are misleading the bus.
You have no idea the bus got into horrible accident ahead.

It's not the bus. It's you.
Your fault.