26 November 2008

Curik tulang dalam bilik training..... Huaaaa.......! *ngantuk + lapo sey!!*

Hari ni masuk hari ke3 aku kursus kat JB
Dan masuk hari ni 3 hari jugak lah aku jumpa sorg mamat neh
Hahaha..... kalo g tempat baru, x best lah kan kalo x usha orang!
*tersipu2 gatal* ;p

1st day, aku tertembung ngan mamat ni dekat tempat parking kete
Nampak dia cam tgh tunggu seseorang je
Mungkin kah hakku?? ;p ;p
Then masa tengahari, time kuar surau... masa aku terhegeh2 sarung kasut sambil mata dok fokus kenakan jam di tangan dia muncul blakang aku....
Owh.... jodoh jumpe kat surau...... Barkat neh, barkat!!! Muahahahaha.......!

Semalam aku bertembung lagik
Masa tu aku keluar bilik kursus untuk angkat call
Time nk masuk smula dalam bilik, sempat aku toleh kat tangga
Demn, mamat neh sedang elok melangkah macho naik
Rezki neh...rezki!!!
Tapi, cam biasa lah kan... kena control kewl.... Aku trus je masuk bilik training ngan slambe aja! ;p

Hari ni, x jumpa dia....
Tu sangkaan aku memulanyer lah
Tapi, kalo dah jodoh kater orang mmg x ke mana kanz?? ;p
Oleh sebab bilik trening sini sangggaaatttlah sejuk, maka aku gatal2 lah keluar dan turun ke tingkat bawah
Sebab luar kelas dah bersawang dengan kepulan2 asap toksik beserta pakcik2 yang sangat ramai bersidai mengambil udara segar (kononnyer lahhh!!! >.<)
Tengah baeekk punye berjemur mamat ni lalu plak dengan sorng membe dia
Dan aku tetiba rasa cam org bodoo sebab terpacak sensorg kat tengah koridor
Aku pun trus blah dari situ
Agak2 line da clear, aku pegi balik sambung berjemur
Dan time tu lah mamat ni muncul skali lagik dgn membe dia td....
Haper neh?? Nanti dia syak aku ngekor dia plak!
Hadoilah.... Abes reputasi gadis innocent aku cenggini!!

Tapi, tu lah kanz..... Jodoh.....
Lari2 jumpe jugak! Muahahahha
Malangnyer, sejak awal2 jumpe aku dah syak mamat ni minus punye spesies
Aku syak minus 2 atau minus 3 kot
Sebab nengok muka cam ala2 budak baru grade je...
Dan tau je lah...
Aku x minat ngan adik2 ni
Walaupun minus satu cuma! Ahaks!
So.... melepaslah dia.......
(bukan aku ker yg melepas?? ;p ;p)

* minus di sini bermaksud umo yg kurang dari piawai asal, iaitu umo aku.... hokkay? ;p

2 comments:

fajridil adha said...

ko ngurat je la mamat tu. aku ngurat ko x layan pun. hehe

Jones said...

sbb pe ko xminat ngn mamat2 minus ni eh??ape la ade pd umo..die xmntk pon diberanakkan lewat dr ko..keskeskes