06 June 2010

2.

Jangan sangka lepas berabak mata pagi tu aku tak ke opis....
Silap besar u ols!
Atas 'undangan' meeting, aku gagahkan mata yang rabak itu untuk attend meeting.
Aku janji dengan staff baru, aku akan jemput di opis pukul 0900 pagi.
Maklumlah, nak ke menara pun tak tahu macam mana. Menumpang lah jawabnya.
Tak pe dik, akak dulu masa muda mudi macam tu jugak!

Dia dengan muka bersemangat pagi tu. 1st meeting dia neh! Muka segar jer.....
Maklumlah.....Aku suruh dia balik awal semalamnya.
Dalam pukul 2200 malam, lepas aku datang semual ke Putrajaya aku suruh dia balik.
Aku tak nak dia terkejut awal2 masuk kerja.
Kitorang lain lah... dah biasa. Cewah2! Macam cool lah konon bunyiknya.....

Tahu aper jadik?
Meeting yang dipenuhi oleh team kitorang (lebey kurang 9 orang) rupanya2 tak berkaitan langsung dengan kitorang.
WAHHHH!!! kalau tau aku sambung tidoo lah!!!!!!!
Adik2..... len kali nak panggil kakak abang meeting study dulu dik...... Buat research!
Jangan dah panggil baru tahu salah panggil orang.... kan dah malu!!
Adehh!
Aku pun, biasanya sebelum pegi meeting aku check dulu dengan si pemanggil, meeting hal aper, aper nak di sedia, tapi sebab aku da tersadai tak balik opis dan boss pesan melalui call je soh attend meeting, aku pun terus pergi je tanpa banyak soal kan........
*sumpah saya letih dan lelah~~*

Nasib baik lah kan.... petang ada jugak kitorang (yg lebey kurang 9 orang tu) buat perbincangan sikit kat sana.
Tak payahlah susah2 balik cyber.

hhmmmmmmm hhhuuuuuuhhhhh
hhhmmmmmm hhhuuuuuuuhhhhh
*tarik napas dalam2.... lepas panjang2.....*

No comments: