19 January 2009

#09_10 Ucapan untukmu..... Ewah, poyo!

Aku bizi, tapi perasaan membuak2 nk hapdet blog....
Makanya aku simpulkan saja disini.

Untuk:

Dina - Aku rindu kau! Aku tau kau kontrol ketakmunasabahan depan laki kau. Kalau dia takde ritu dah aku ajak kau poya2 sakan.

Boss kecik - Saya tak pandai menebak hati kamu. Andai kamu marah, katakan saja. Andai kamu bangga, puji saja. Ekspresi kamu buat saya tertanya2.

Teman Pengirim Lagu Cinta - Jangan tanya kenapa aku tak pernah pelawa kau keluar. Itu lah bezanya antara orang yang 'single and available' dengan orang yang errr.... 'double and disable?'....... Ha3!

Brother2 - Minggu lepas emosi saya sangat kritikal. Terima kasih atas 'kasih sayang' korang semua. Sesekali korang buat aku terasa macam adik bongsu yang manja dan mengada2.

En Bintang Tiga - Saya mencuba, tapi tak bermakna saya harus memaksa diri. Saya gembira seadanya.

Mat No - Ayat gadis kau buat hati aku seakan di bawak lari. Mujur aku kuat iman, tau kembali ke pangkal jalan. Haha.

Bade - Filem Maut kamu membuat saya rasa bosan nak maut. Ini bukan hasil terbaik kamu.

Sab - Walau Pejal menang 3 anugerah, dia tetap bukan juara! Muahahaha!! *Puas hati Senah!*

Estraged - Muzik kamu yang paling hebat malam tu. Walau tak menang, kamu tak kalah di hati saya.... Awww! ;p

Meet Uncle Hussein -
.
.
*pitam*
.
.
I LUV UOLS!!
.
.
*tepuk...tepuk...tepuk!!*


-End-


190109 : 2043 pm
Dewa - Sedang ingin bercinta
Sri Kembangan

1 comment:

Diyana said...

Adah.. aku baru terbaca kerinduan ko terhadap Dina.. Jom berpoya2 menghabiskan sisa bujang kamu!