15 January 2009

#09_09 Pagi yang gelap.... Kini sudah terang...Lalalala....

Aku tido dekat kol 1 semalam.
Untuk aku lewat sangat dah tu.
Sebab aku tak bleh tido akibat kekenyangan.
Ni semua gara2, erm... aku bagi nama Mat No je lah yer, membe kat U dulu
Ajak aku dinner, tapi lewat dari rutin harian aku.
Okey, len kali aku citer saper lak si Mat No ni hah.

Yang aku tak paham sekarang ialah apsal aku kemaruk bangun pagi2 hari ni.
Selalunya time 'cuti2 Msia' aku tak rajin nak bangun awal2 pun.
Kalau belum pukul 7 jangan harap nak tinggalkan selimut bantal aku.
Tapi tetiba pagi ni blom kol 0630 aku dah bangun, siap2 mandi sume.
Baju tudung sume dah gosok lak dari malam tadi
*yek arr dah tido lewat aku syak aku bakal bangun lambat pagi neh!*
Jadiknya melangok je lah haku sensorang dalam bilik.
Nak hapdet blog bagai pun mood pagi xde.
Otak blom panas, kena warm up dulu.

Anyway, sminggu dua ini sangat padat untuk aku.
Mungkin aku akan abaikan blog ni sementara waktu.
Kang nanti ader lak tuduhan yang aku ni xde keje, hapdet blog jer kejenye....
*Macam pernah dengar je kan ayat neh? ;p*
So, akhir kata
Selamat pagi
Selamat bekerja
dan....
Selamat beramal! Ahaks!

150109 : 0726 am
Padi - Kasih Tak Sampai
Sri Kembangan

No comments: