07 December 2009

-Selamat Malam-

Dear Pejal,

Saya harap awat bukan setakat nyanyi lagu Selamat Malam saja
Tolong lah tulis juga lagu

Selamat Pagi

Selamat Tengahari

Selamat Petang

Selamat Sejahtera

Selamat Ulang Tahun

Selamat Pergi

Selamat Kembali

Selamat Datang

Selamat Jalan

Selamat Pengantin Baru mahupun

Selamat Hari Raya



Sebab apa pun lagu yang kamu dendangkan sangat membuai rasa.



***Update 2234pm: Lepas je tulis entri ni secara curi2 aku cepat2 tutup pagenya. Elok2 aku tutup je, sorang manager shift pagi tiba2 muncul sebelah aku. Nak tercabut jantung aku dibuatnya wey! Siap terkejut tutup2 mata lagik.... Dia bleh sengih kambing jer. Walaupun masih kategori belia, makcik ni bukan remaja lagik!! Bahaya kot asyik terkejut2 neh!


2239 : 071209
Faizal Tahir - Selamat Malam
Sri Kembangan

No comments: