06 December 2009

Update bergambar dalam FB Dina kay! :)

Kununnya nak update lepas Dina tepek gambar gelenyar kami dalam FBnya.
Tapi sebab aku mmg takde FB, maka aku takkan tahu bila ibu itu akan mencanag2nya dan dengan tak menyabar, nak jugak umumkan kat geng2 Heksasianoferat yang kami melepak kat Alamanda semalam sambil makan kek Secret Recipe dengan sang teruna, Zakwan!
Silalah jeles...... ;p

Zakwan memang sangat mengujakan bilamana dia sekarang sudah pandai main2 mata sama ini aunty... Woohooo!
Tunggu saja lah bila dia sudah pandai berjalan.
Aku bertaruh dia akan kejar perempuan2 chantek (termasuk aunty ini! ;p) meninggalkan umminya yang boring itu di belakang. Macam Shin Chan!
Hahahaha!

Cik Yan, jemput lah datang. Untuk kau, pukul berapa aja........gue bukain pintunya (Skrip AADC!). Hangin aku dah tak sekencang dulu. Sekarang sepoi2 bahasa aja.

Semek2, bila mau lepak sini?
Lama tak menganyam neh...... Tangan aku gatal sudah!

Dr Khad, kot ada masa terluang jangan sembunyi diri.
Asyik rawat orang, hati kamu............ biar saya yang rawat. Ahaks!

Mummy Wani, saya beri pengecualian. Tak pe. Dok rehat elok2 di rumah. Dulu dah puas gelenyar. Cuma, harap baby nya nanti akan cute seperti aunty ini juga.... Ngeh3....

p/s: Dina Sayang, kot lain kali nak set blind date untuk hamba bagitau dulu. Kot boleh siap2 pergi spa, buat facial, make over bagai neh! Bak kater Poie jugak, kena prepare speech. Kot nanti tak tau nak cakap aper........ takkan nak guna bahasa isyarat kanz? Muahahaha!




2339 : 061209
Keely Clarkson - Already Gone
Sri Kembangan

2 comments:

ini cik yan said...

Oho..berdating bertiga-tigaan.dina xletak lg pon gambo kt fesbuk..aku ternanti nanti gak neh.
adah..sok2 aku terkandas ato sengaja kandaskan diri kt area sana,akn aku ketuk pintu umah ko lg..heee...

sepatumerah said...

Cik Yan, rajin2 lah kandas kan diri di sini.
Aku rela menunggu.... Cewah!