06 December 2009

G.I.G.I

Dulu, pakcik bas selalu panggil aku budak drakula.
Sebab katanya sepanjang dia bawak bas, aku lah budak yang bergigi taring paling ganas dia jumpa.
Aku anggap ia sebagai satu pujian.
Sebab gigi aku boleh jadi 'finger print' untuk dia cam sape kah penumpang2nya.

Pernah sekali di office, masa aku diserang ulser mulut aku mengadu pada sorang brother.
Maybe sebab tersangkut di gigi taring buatkan ulser aku bertambah buruk.
Katanya, wife dia pun selalu jadi macam tu.
Kalau tak tersangkut gigi taring pada ulser yang menyebabkan ulser bertambah buruk, gigi taring tu sendiri penyebab ulser.
Sebab kadang2 bila makan dan tergigit lebih, akan menyebabkan ulser mulut.

Tapi katanya, perempuan bergigi taring lebih menarik.
Sebab senyuman adalah salah satu daya tarikan perempuan.
Hehehe....
Alih2 masa dok intai2 blog orag, terjumpa pulak entri yang berkaitan gigi taring ni.....
.
.
.
Hehehe..........
.
.
.
.
Tiba2 perasan chantek memalam neh! ;p




2308 : 061209
The Script - The Man Who Can't Be Move
Sri Kembangan

No comments: