09 December 2009

Alah emak kaweennn kan aku.........

Aku pagi2 sampai opis nampak mula beliau.
Rezeki duniawi....Rezki.....!
Menyengih2 tak hengat doonia haku.
Bila staff aku tanya apsal aku senyum sorang2, aku cuma muncungkan mulot ke depan galeri.

Last week baru tengok mamat ni dalam tivi sebagai duta untuk kempen kesedaran AIDS.
Alih2 pagi ni ada lagi muka beliau dalam rancangan MHI.
Sebagai duta untuk Shell Fuel Save pulak.
Aku nampak skrin besar kat galeri tu berbingkai bunga2 chenta.....




Aduhai Fahrin........



Kenapalah kau kacak sangat??
*(Terutama selepas kembali menyolo skrng ni! ;p ;p)*



-End-



2050 : 081209
BSB - Drowning
Sri Kembangan

4 comments:

reramarama said...

hoi! hoi! hoi! ni boleh bikin gado neh!!!! hahahahahhaaa.....

Anonymous said...

fahrin duk desa petaling.. dekat ngan area umah aku kat kl.. selalu jumpa kat kedai mamak dulu2..

sepatumerah said...

Zati, jangan tamak. Yusri hang nak campak mana?

AbangPit, boleh mintakkan nombor telefon beliau??..... *wink* ;p

salfarina said...

adahhhh!!!!ko bile blik melaka..aku rasa cm nk g mkn2 kt umah org aar plk..bile nk jemput aku..mkn tgh hr ker..mlm ker...