26 October 2009

Patah tumbuh hilang berganti... Tapi yang lama tetap di hati!

Di sini dengan rasmiya saya ingin memberitahu kepada semua sahabat bahawa 'si pintar' saya sudah menemui jalan buntunya. :( :(

Entah kenapa dia mogok, tak boleh charge langsung. Puas saya 'troubleshoot' masalah nya. Staff2 saya yang berdua tu pun join sekali. Yang bukan staff saya pun menawar diri membantu menyelesaikan 'brekdown ' yang satu itu. Tapi tidak berjaya menemui 'root cause'nya. Sampai flat habis phone tu..... Patah kaki saya sepanjang jumaat lepas xde phone. 'Action plannya', carilah si pintar yang baru.

Makanya, ingin saya maklumkan kepada sahabat2 (terutama geng Heksasianoferat!) yang pernah menukar no telefon baru sepanjang tempoh setahun setengah saya bersama si pintar saya itu, maka harap dapat sms saya semula kerana nombor2 telefon berikut confirm saya save kan dalam si pintar itu dan tiada dalam sim kad simpanan saya. Walau bagaimanapun, saya dengan sukacita ingin memberitahu bahawa saya masih setia pada nombor telefon saya yang satu itu. Tiada dua, tiada tiga. Kalian tahu apa magic numbernya kanz? So, hubungi saya kay? :)

Lepas ni kalau saya tak menghubungi sahabat2, tahulah bahawa nombor sahabat telah tersenarai dalam golongan nombor yang tak dapat diselamatkan itu.

Saya sedih, tapi saya pasrah...

Walaupun punya 'Cherry' yang baru, saya tetap hargai jasa si pintar yang dulu. Kerana dia si pintar pertama yang saya ada. Cinta pertama kanz... tak semudah tu saya lupakan kamu!



Saya tak akan buang kamu sayang. Saya akan cari sen lebey untuk spare part baru... Tunggu!



Si Cherry yang super hawt! ;p

5 comments:

minatgiler said...

wah.. baru.. macam memanggil-manggil aku beli yg baru jugak.. tp yg lama boleh pakai lagi walau sudah 1000 kali terpelanting.. sayang jugak.. :)

salfarina said...

kikiki..no aku pn ter'go' sekali ke adah?huhu...

yan said...

betapa aku ketinggalannye ngan cite2 ko. nnt aku msg ko eh..

sepatumerah said...

Sab: Jgn pasang angan2 ganti baru. Nanti yang lama merajuk.... Susah hati dan poket kau nanti.

Na: Bukan takat no mung. Nombor Dina, Zack dan Cik Yan turut terjerumus ke lembah hitam itu.

Yan: Aku tunggu hingga kini

yan said...

ha'ah..sampai "kini" gak aku blom msg ko..sori2..hasil penangan ubt batuk neh.blk umah tros padam..