02 January 2008

**Zoo Negara**
Seperti yang aku beritahu sebelum ini, New Year aku sambut di Zoo Negara.
Aku jadi jakun sekejap, setelah berkurun tak tengok haiwan2.
Fatin kata dia paling suka tengok ikan, mungkin sebab ada ikan yang sama nama dengannya.
Aku?
Aku suka tengok katak2.
Wohooo.... chomel2, kiut!!


**Office Aku**
Office aku meriah.
Penuh dekorasi yang merelip.
Penuh belon2 bintang.
Penuh warna2 ceria.
Meja aku dipenuhi bunga2 dari peminat2 misteri nusantara.
Beserta kad ucapan Selamat Tahun Baru dan pelawaan lunch bersama.
Inbox e-mail aku juga dipenuhi animasi yang comel2.
Beserta muziknya yang mengasyikkan.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ok, cukup.
Hari pertama bekerja untuk Tahun Baru ini sungguh membosankan.
Tiada apa yang meriah, tiada apa yang ceria.
Tiada belon.
Tiada bunga.
Tiada muzik.
Dan aku sedang kebosanan............


**Setahun**
Aku selak diari 2007
Tak sangka genap setahun aku pindah rumah
Genap setahun kenal Ros, Fatin, Ika dan makcik
Happy Aniversarry perkenalan kita semua

Owh.... Aku masih terkenang peristiwa panjat pagar setahun yang lalu...............Asyik.....!!

No comments: