03 January 2008

**YM**
Aku layan YM dengan seorang teman lama semalam.
Dia tanya aku, Kimonomerah..... ko suka lelaki yang macam mana?
Apa patut aku jawab? Hmmm, aku suka lelaki yang macam..... yang macam-macam!

Ahaks!!


**Winter Sonata**
Aku dapat cenderahati dari En Bintang Tiga semalam.
Owhh.... Sehelai selendang kait berwarna pastel.
Aku terasa macam di oversea.
Penuh salji.
Ada lagu saduran dari Hazami mengiringi.
Sempat berangan yang aku adalah heroin dalam filem terkenal Korea itu.....
Chomel!! ;p


**2X200 ela**
Aku dan Ros memang boleh jadi satu pasukan yang hebat.
Tidak-tidak, oleh kerana kami berdua ia tidak dipanggil pasukan
Ia dipanggil pasangan.

Ya, ya....
Kami berpasangan dalam acara passing (baton) penyakit berjangkit.

Minggu lepas hidup aku agak meriah dengan penyakit-penyakit asas
Ada batuk
Ada selsema
Ada demam
Pakej lengkap untuk sambutan Tahun Baru aku

Batuk aku mulai berkurangan sementara demam dan selsema sudah mula menghilang
4 hari lepas Ros pulak ambil ubat demam dan sakit tekak di klinik
Hebat kan?
Kami bukan setakat berkongsi bilik, toilet dan katil
Kami berkongsi virus-virus (cinta) juga

Ya, ya....
Kami berpasangan dalam acara passing (baton) penyakit berjangkit

Dan aku terasa demam (kura-kura) aku datang kembali.

No comments: