14 May 2010

Bergabung berkabung.

Atas segala usaha penat lelah aku merempit sambil mencilok kiri kanan dari Bangi semata2 nak sampai rumah sebelum pukul 7 tercapai bila mana aku berjaya melangkah masuk ke pintu rumah lagi seminit sebelum pukul 7.
Tapi apa aku dapat? Dia bagi 0-3 kat aku.....
Huhuhuhuhu..................

Anyway, aku rasa Tabah kena fikir panjang sebelum ucap ayat....
"Kalau ada bomoh2 di sekitar Lembah Klang ni harap bantu lah."
Sampai Abu Bakar Atan tak terkata aper.
Bro, nama je Tabah..... hati tak tabah langsung.....
Bawak mengucap banyak2 bro!

Huhuhu........
Aku berkabung malam ni~~

*emo*

-End-

2 comments:

tigabelas said...

serius memang xleh blah..aku mintak cuti kot nak tgk kat stadium..last2...aduyai..bersorak masa mula2 chongwei masuk je..pastu hampeh tiga2 game..

sepatumerah said...

tu lah pasal.... punya lah semangat konon2nyer....
last2 kecewa yang lebey...huhuhu