12 September 2008

Suatu_Masa_Dulu_3

#Dunia TV_JDrama Series#
Ultraman - Makhluk dada ada lampu yang pandai 'fire' raksasa ni kalo ikutkan 70 keturunan pun x abes. Banyak sangat dinastinye. Paling aku ingat Ultraman Taro sama Ultraman Ace je!


Gaban - Citer ni siap dengan lagu dia pun orang masih ingat. Legend neh....legend!!

Oshin- Aku ikut citer ni dari zaman Oshin kecik2 sampai lah ke anak dara. Pastu dah x larat nk follow, panjang sgt! Nk tggu jadi nenek baru abes drama nie.



Masked Rider - Masa muda2 dulu, semua kanak2 berharap basikal roda 4 pun bleh jadik macam motorsikal hero mata belalang neh!



Moero Attack - Tipoolah kalo x tau ni citer aper.... Yang ader summersault berputar bagai2 tuh! Time ni punye lah taat, aku dok kat umah je petang2.... x kuar2 umah!



Maskman - Yeah, macam biasa zaman jahiliah dulu... Aku siap bergaduh ngan kakak aku berebutkan watak Si Merah Jambu.... Men chop-chop!



101 Kaime no Puropozu - Citer ni aku tgk dari 1st episod lagi. Masa tu siap ckp kat mak aku, apsal lelaki dia tua, x ensem, miskin, selekeh lak tu. Satu scene yg paling aku ingat citer ni ialah time mamat ni nk lamar heroin, dia gantikan cincin ngan nat skru yg dia jumpe tepi jalan sbb cincin berlian yg dia beli dia dah buang masa frust ngan heroin ni memula. Sengal x sengal lah, dah lah miskin!



Tokyo Love Story - Aku ingat nama watak heroin dalam citer ni Rika. Tp aku dah x ingat citer ni sebenarnye ttg apa. Ilang ingatan sudey!




1 comment:

reramarama said...

hahahaha... crita best yg akku masih ingat:
1) the good old days. crita cina... best cite neh! hero kacak zaman tu! :) :)

2) cave of golden rose. owhh tarabas-ku! hahahahahaa... jgn tak tau, gile kacak tarabas tu wehhh! :)

yg lenlain sama je kot ngan ko... hehehehhee... kot akku igt, akku komen lagi... hahhahaa....