19 September 2008

Kamu, kamu, kamu dan kamu dalam hatiku.....

2 hari lepas aku training di KL.
Aku bermalam di rumah lama biar dapat luangkan masa berbuka dgn membe2 rumah itu.
Siapa sangka ader 'perasaan' dalam diri setiap kali aku kembali ke rumah lama.
Kata Diyana, barulah meriah umah tu bila aku datang.
Ros pula kata, x lah sunyi lagi hidup dia.
Sungguh, aku meletakkan rumah di KL di tempat yang istimewa dalam hati aku.
Makanya aku merasakan aku juga istimewa di hati mereka.
Aku ingin selalu ke sana, tp keterbatasan jarak dan waktu menghalang.

Dalam hati aku, JB ibarat kekasih awal dan akhir..... Tiada galang gantinya.
Kuala Pilah pula aku andaikan sebagai cinta pertama..... hanya akan kenang saat manisnya.
Cyber, aku pilih sebagai kenalan baru yang mungkin akan aku jatuh hati padanya suatu hari nanti.
Maka KL aku meletakkan sebagai skandal dalam diri....... hanya akan ku rindu saat bertemu!

2 comments:

reramarama said...

akku? dimana pula akku di hati mu? :P :P

sepatumerah said...

kamu??
ya... aku bagi ekstra hati.... BERHATI-HATI... hati kuasa dua tu beb!!