12 September 2008

Suatu_Masa_Dulu_1

#Dunia TV_Eng Drama Series _1#
Dulu, masa kecik2... brape banyak lah siaran TV yang ada untuk ditonton.
Harapkan TV1, TV2, dan TV3. Itu pun dah cukup baik ada.
Duduk kat selatan tanahair bagi kelebihan pada kitorang sebab dapat siaran Singapura masa tu.
Jadinya, mungkin ada antara rancangan2 TV yang aku tonton masa kecik2 dulu x sama dengan membe2 yg dok kat negeri lain.
Korang masih ingat tak?

I dream of Jeanie - Aku suka segala2 tentang Jeania.... baju, rambut, magik, botol umah dia.... semualah!





Batman & Robin - Ni lah satu2nya citer yang biler mana ader babak2 bergaduh akan kuar perkataan 'DUSH', 'PANG!', 'BOMM', dan bagai2 lagik. Dramatik...dramatik.......



Little Rascals - Siapalah tak jatuh chenta sama budak2 yang cute tapi nakal cenggini?





Bewitched - Dulu aku selalu pikir si heroin bewitched sama Jeanie adalah dari planet yang sama. Magik...magik!





Charlie Chaplin - Pelakon2 dan semua krew yang terlibat untuk sitkom ni aku andaikan sebagai genius di zamannya.





Manimal - Mamat ni buleh transform kan diri jadik bintang (rimau kumbang sama helang) time2 kritikal. Huh, punya lah kurafat pemikiran aku dulu. Percaya bulat2!








Mac Gyver - Mamat ni kalo ader yang x kenal, x tau lah nk cakap aper......faymess neh!!





Bionic Woman - Minah ni terer, bleh lari selaju angin, bleh dengar berbatu2 jauhnye, bleh bengkokkan besi... bagai2 lagik lah!



Swamp Thing - Aku pun x paham apsal aku suka tgk citer mamat muka bersawang ni dulu...... Hmmmmm.....








Alf - Satu lagik makhluk 'burok' yang aku minat dulu. Apekejadahnye lah aku layan citer ni dulu? .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Setakat ni sajalah.... nnt aku update lagik!

No comments: