12 September 2008

Murtabak, air katira dan bubur lambuk

Kebelakangan ni aku rasa lebih suke duduk kat opis dr blik umah
Bile balik rumah je, moral down giler.
Macam2 dalam paler otak.
Kalo kat opis tu mmg x sempat nk pikir aper lah, report...call sana sini....report...email sana sini.....report.....meeting itu ini......report...dan report lagik!!
Asal balik je, emosi mulalah berpusing.
Sedih ader, geram ader, rasa nk bermalas2 pun ader, kadang2 excited x memasal, blues, moody..... ntah ape jadahnye aku pun x tau.
Hangin naik, berat badan turun....maybe akibat hormon yang turun naiknya skrg.......
Jadiknya, dengan keje yang melimpah2 nie...aku anggap sebagai terapi aja!
Huhuhuhu, pose2 cenggini teringin nyer nak makan masakan mak.
Ni yang rasa sayu neh... Pose ni x pat balik umah lagik!! hadoilah!!!
Kengkunun ala2 cam bnyk sgt lah keje nye smpai nk blik umah mcm nk kena redah banjaran titiwangsa, laut cina selatan segala! Huh! Banyak tol halangan nyer!!
Mak aku plak asal aku tepon kater x bleh nk blik, dia lagi ckp...."Tak yah balik.... Balik raya je nnt.."
Hadoilah! Ni mcm mmg x nak aku blik umah neh!
Aku syak ader komplot ape lah tu...Muahahahaha! Jangan kes cadar ijau yang tak sudah2 tu udahlah... Ngeri dowh!!
Buat pengetahuan korang...mak aku, dah siap2 beli cadar ijau, langsir ijau untuk bilik aku kat umah tu. Konsep terulung namanyer!
Well, kalo untuk raya idok lah aku herankan sgt.
Tp cadar ni spesel pny edisi.
Mak aku beli khas untuk majlis pertunangan aku yang ntah kan biler lah jadiknyer tu.
Mak...mak.....*sambil geleng2 paler*
List dalam paler ni ramai lagik, x abes filter neh! Muahahahaha......
Kalo susah2, mak terima ajalah yg mak berkenan di hati. Tak pun, buat konsep siapat cepat dia dapat.
Aku pasrah sudey! Boleh gitu?? Kuikuikui.....

3 comments:

Anonymous said...

ko ni mcm ada prob je.tension ke??

minatgiler said...

aik.. camana ngan tema safari ko tu? ^_^

reramarama said...

hahahhahaa... yup! akku dah siap2 nk prepare baju dah weh! tema hidupan liar! :P :P tp ijau, kira ok la... ada masuk konsep flora fauna tu! :P :P