08 September 2009

Duh!!

Topik USB sebenarnya bermula dari satu insiden yang berlaku pagi tadi.

Ada seorang kakak, ex-officemate aku. Tokey maruku. Oleh sebab dah tak sepejabat, dia kirim pada aku pesanan2 maruku untuk opismet aku yang lain masa dia singgah ke rumah aku hujung minggu yang lalu.
Jadiknya, pagi tadi dalam serabut2 dan takut terlupa aku email pada 3 orang brother dan 4 orang kakak kat opis. Beritahu mereka boleh dapatkan pesanan2 maruku yang telah dikirim pada aku.
Aku tulis kat email tu, 'jangan lupa bawa pengeras dan pelembut sekali' yang membawa maksud bayaran sebab aku dah advancekan duit aku. Mana tahu lain pulak jadiknya.

1st brother reply, "aku ada pengeras je....pelembut xde"
2nd brother reply, "ada 3 orang yang ada pengeras kat sini, pelembut x dapat nak bagi"
3rd brother reply, "kau nak pengeras dan pelembut yang macam mana?"

Sebab bengang dan rasa bangang sebab dah tersilap buat lawak, aku reply pada semua brother2 tu...... "Korang cerita aper ni Labu??"

Sialan! Bulan2 puasa neh.......Aku tak maksud kan menatang tu lah Labi!

1 comment:

Anonymous said...

salam berteman... wanfeedahoney fron http://wanfeedahoney-myendlesslove.blogspot.com