14 October 2008

Aku jumpe dia!

Aku kebosanan hari ini, sbb pagi yang dah musnah.
Aku jadik tak produktif, sbb boss aku takde hari ini.
Jadinya aku membuang masa membaca blog membe2 sekalian.
Abis blog2 membe, aku lenjan blog2 membe kepada membe2 aku.
Abis membaca blog2 membe kepada membe2 aku, aku layan plak blog2 membe kepada membe kepada membe2 aku.
Giler keji aku arini. Makan gaji buta je.

X sangka2 jumpe lak blog sorg mamat ni.
Mamat ni masa kat U dulu, bkn men skema lagik.
Sekolah dulu terer, ader namer.
Kat U plak asal join kelab mesti dalam list ahli jawatan kuasa yg tinggi2.
Geng2 sume kaki blajo je.
Aku bkn men minat dgn dia neh....
Membe2 baik sume tau dah aku tangkap jiwang kat mamat nie.
Bleh kater hari2 skodeng dia dari tingkap bilik dulu.
Maklumlah, dah hapal jadual mamat neh.
Makan biler, gi surau biler, g cc biler, g kiosk biler.... huhuhu, cekap!
Dia ni kalo bawak balik umah jumpe mak abah, konfirm jadik menantu.
Tapi tu dululah...
Masa zaman jahiliah.
Aku senyum sorg2 layan baca blog dia.
Mak aiihh, x lah skema mana pun.
Senget gak lah dia nie..
Kire kalo nk buat lawak2 sengal masih boleh lah
Raser nyesal lak x ngorat tome blajo dulu.
Maklumlah, ingat skema..... Berkepit ngan buku jer! ;p ;p

Owhh......Aku dah dapat balik hari aku yang musnah pagi tadi.............. :) :)

No comments: