30 October 2008

Status terkini: Tunangan orang!

Selamat dah semuanya...... Ahad baru ni berlangsung lah majlis pertunangan.
Aku tau..... Aku tau...... Memang xde apaper khabar berita, tiba2 je ader majlis ni.
Nak buat camne, pihak lelaki pun 2 minggu sebelum tu je bgtau kater nk datang.
X sangka aku, meriah jugak persiapan walaupun last minutes camni.
Macam majlis kahwen pulak gamaknyer.
Rombongan yang datang pun ramai bukan main lagik.
Maklumlah, datang dari jauh.
Tunangan pulak adik yang bongsu, ramailah kakak, abang, iparduai, anak sedara yang nak join memeriahkan majlis.



Nampak cadar ijau tu? Hmmm, awal2 lagik dah jadik tajuk bualan aku ngan membe2.....
Tema tu wey, tema......! muahaahahahha
Macam yang aku cakap, lepas ni dah xde lagik jiwa kacau.
Ye lah, makin lama tunggu makin banyak dugaannye
Makin lama pilih, makin ramai yang datang....
Terhangat di pasaran kanz.....Ahaks!!
Yang melepas terlepas tu, harapnya xde lah makan hati yer! ;p

Ohh yer, pengapit2 masih evelebel lagik.......
Kaunter masih di buka, borang penyertaan masih ader lagik.
Cepat, sementara stok masih ader.....
Muahahahaha..... promosi ini adalah berbayar! ;p ;p



No comments: