20 October 2008

carikkan aku sebutir bom.......

Kalo ko rasa parking tu bapak ko punye, tolong....tolong letak papan tanda nama bapak ko besar2
Biar semua orang nampak
Letak sekali slip pembayaran parking ko yang mahal nk mampus tu dekat tempat yg ko nk sangat tu
Biar semua orang tau yg tempat tu bapak ko bayar dengan harga yang orang lain x mampu bayar walaupun keje makan gaji seumur idop
Tapi kalo parking tu xde nama, juga ko x bayar walaup sesen pun.... tolong....tolong consider makhluk yang bernyawa dan berakal lain di keliling ko walaupun ko sendiri x punye akal yang cukup atau mmg hilang akal
Atau pun, kalo ko mmg nk sangat tempat tu sampai boleh mati kalo x dapat.... tolong...sekali lagi tolong..... tolong letak apaper tanda seperti batu, botol, pasu, mau pun tugu bapak ko biar orang tau ko memang boleh mati kalo x dapat tempat parking tu!
Dasar ttuuuttt...tuuut dan ttuuuttt!!

Aku rasa marah dari semalam.
Pernah x ko rasa macam nk belasah seseorang sampai patah kaki tangan orang tu?
Pernah x ko rasa mcm nk tusuk2 je perut orang sampai terburai isi perut?
Pernah x rasa macam nk bunuh orang??
Aku sampai sekarang masih x bleh terima semua neh.....
Kenapa wey... kenapa??
Kenapa mesti JEJAKA aku dicalarbalarkan???
:( :( :(

2 comments:

minatgiler said...

aku mengerti perasaan kamu.. aduh..

reramarama said...

ouch! sakett!!!!! :( :(