30 April 2008

Titik. Hari ini hari terakhir buat bulan EMP4T

Koklusi buat bulan ini.

*Percubaan mencari Exchange JRC buat pertama kali berjaya - Kak Ani, lain kali kita berdua dah boleh berlagak yang kita tahu mana JRC tu.... ;p

*Aku beli tumb drive baru - errr, 8G dah cukup besarkan?

*Setelah perancangan yang beria-ia nak jumpa Jejaka Petunjuk gagal, akhirnya aku jumpa dia pada majlis yang tak aku sangka2 - Tuhan, berilah kami petunjuk.

*Aku dapat smart phone - setelah hampir 3 minggu menunggu janji2 manis vendor dan supplier!

* Aku punya 2 kawan baru - Shah yang botak, cool dan good looking dan Amy yang chomel tapi sangat sofistikated (betulkah ejaannya?)

*Aku punya seorang guru baru - Mr David

*Belum habis kegirangan meraikan bonus, dapat pula increment gaji bulan ni.... :) - dan setelah tolak segala bil, duit kereta, duit rumah, duit minyak, duit tol, duit parking dan duit tambang lrt..... aku tak rasa akaun aku bertambah amaunnya.... :(

*Aku hadiahkan selendang pada 2 orang stafff aku - terima kasih untuk segala usaha akak2 selama ini.

*Aku mula belajar jalan ke Puchong, Kajang dan Sg Buloh - ok lah tu!

*JEJAKA aku punya parut kecil di sisi kiri, sebab aku tergilis dinding masa ke Cygal dan tertanggal 2 skru juga di sisi kiri akibat bentuk muka bumi yang dahsyat di sSg Buloh tempohari - Sorry JEJAKA, aku janji akan lebih berhati2 kelak!

*Aku punya tona kulit yang berbeza dari bulan2 lepas, hasil dari menjadi menteri di 'kabinet'!

*Seorang ex-office mate aku tiba2 menegur aku buat pertama kalinya (itupun di ruangan maya!) - Selamat berkenalan beb..... Baru tahu ke aku brutal? :p

*Isu perpindahan office ke Cyberjaya buat semua orang di office stress - Boss, kami gembira di sini..... kenapa mesti kami pindah???

*Aku dapat headset baru - Thanx En Bintang Tiga!

*Seorang teman lama aku akan menamatkan zaman bujangnya - Apapun, aku tetap gembira untuk kau!

*Aku mahu cuti panjang - Selamat bercuti semua!! :)

1 comment:

reramarama said...

utk pengetahuan (juga ada ciri2 belagak..) smart phone akku dapat sejak akku attend kursus pada hari ke 3 dan hari ke 4 pergi hanya untuk blajar mcmana nk guna sahaja. :P :P

(hahahhaha...blagak x? :P)

slamat bercuti! satu fakta tentang pekerja TM : semua org memerlukan cuti, utk merehatkan fikiran dan kepala otak, kerana kami di TM, mmg dilatih untuk lebih tegas, tabah, berwibawa serta extra dedikasi melebihi segala-galanya, apabila tiba dalam bab kerja, di TM khususnya :P slamat bercuti bebeh! :P :P