04 December 2007

HOROSKOP

Aku naik stress hari ini.
Gigi bongsu yang pertama mahu tumbuh.
Rahang aku rasa krem.
Telinga aku macam ada bisul di dalam.
Leher rasa tegang.

Badan aku letih.
Hasil 'ekspidisi' ke Kedah.
Majlis kenduri Dina.

Puas berjoli, puas meronggeng....Aku balik KL dengan kerja yang bertimbun.
Slide presentation masih tak siap.
Vendor ingkar arahan aku.
Meeting asyik memanggil.
Email pula bermasalah.
Lengkap penderitaan aku.

Aku baca suratkhabar Ahad lepas.
Aku baca horoskop aku.
Lucky day: Saturday. Lucky color: Pink. Lucky number: 1
Memang. Sabtu lepas di majlis Dina aku pakai baju kurung Pink. Satu2nya yang aku ada. Dan Sabtu itu tarikhnya 1hb Disember. Luncky kah aku?
Owh, tidak. Sebab Sabtu dah berlalu. Maka tiada lagi hari bertuah aku.

Aku tambah stress!

No comments: