29 December 2011

Bongsu

Aku sakit mulut sejak semalam.
Badan rasa macam nak demam2.
Gara2 gigi bongsu yang pertama.
Sumpah macam baby.

Asal aku cerita, ramai dok gelakkan.
Dalam umo nak masuk 3 series, masih nak sakit2 gigi bongsu.
Apa boleh buat.
Bukan aku nak macam ni.

Kawan2 keliling rata2 da habis tumbuh gigi bongsu.
Aku pulak baru sibuk2 sakit gigi.
Gigi bongsu yang sulong.
Pertama kali aku perasan gigi ni keluar masa matriks dulu.
Start2 gusi asyik rasa sakit.
Asyik rasa berdarah.
Mulut pulak rasa tak selesa.
Sesekali rasa busuk.
Sebab rasa telah darah.
Sikit2 sakit.
Laamaaaa ok.
Pastu sakit smula.
Pastu lamaaaaaa ok smula.
Dan sampai sekarang aku tengok gigi tu masih cinonet je kat ujung mulut.
Ni kalau esok lusa ok, lagi 3-4 bulan mesti sakit smula.

Baru satu.
Macam mana lagi 3 nanti?

No comments: