20 December 2011

Kalau keluar rumah, amalkan baca doa. Malang seriyes xde bau.

Hari ni sampai opis rasa nk nangis.
Nyaris eksiden teruk.
Siap brek berasap-asap tayar.
Mata da tutup tanda pasrah kot 'tercium dalam' buntut kete orang depan.
Huhu......

Seriyes rasa nak nangis sekarang.

Aku fikir ada hikmah aku ganti tayar baru jumaat lepas.
Kalo x maybe da berpusing terbalik aku tadi.




Juga sangat besarnya fadhilat baca doa semasa naik kenderaan.




Tapi pakcik,
jangan amalkan lagi tabiat menukar lorong dengan tiba2,
x toleh2 kiri kanan belakang
x bagi signal.

Kesian saya dan kakak kete depan.
Mesti dia lagi rasa nk nangis sekarang.
Huhuhu~~

1 comment:

Anonymous said...

tak silap aku..biasanya ko suke sgt tonjol keta depan rapat2 pastu suke benor merempit..hati2 la lain kali..ramai org yg syg kat ko lg..