12 August 2010

Lisa Oo Lisa - Part1

Kali terakhir aku balik JB, mak aku ada tegur pasal rambut.
Memandangkan rambut aku adalah dalam kategori halus dan mudah putus,
tambahan pula rambut aku sekarang
sedang sama musim dengan cuaca negara2 berempat musim yang sedang dalam musim gugur (hu hu~~)
mak tanya, bila nak gunting rambut?

Aku cakap kat mak,
Biarlah panjang sikit nanti baru aku gunting.
Kasik nampak macam Lisa dulu.
Mak tanya Lisa mana?
Lisa ni mak......

*

*

*

*

OK.
Selain dia punya kulit yang lebih cerah,
mata yang lebih cantik,
muka yang lebih bulat,
kepala yang lebih besar
dan senyum yang lebih menawan,
aku dengan Lisa memang tak banyak beza sebenarnya....
Kata orang, saling tak tumpah! ;p
Muahahaha......

Hokey.
Setelah mencuba gaya Sopia Jen dalam filem Kasih Kita,
bergaya ala2 Posh Spice dengan Bob Cut
dan juga gaya Jelita si Agnes,
lepas ni aku nak buat gaya cute tak henggat macam si Emma ni.....



Tak payah beli shampoo....

Hmmm, pelaburan yang bijak!

No comments: