02 February 2009

Tiga Segi yang Segi Tiga

Kalau lah kami masih bekerja di bangunan lama, mesti sekarang aku sedang berpoya2 sakan di rumah
Maklumlah, kami tidak lagi bergelar warga wilayah
Tapi takpe.... hari ini juga hari poya2 kami
Wah, sakan sekali hari ni
Kerja sambil lewa
Time rehat pula......Makan dengan seranah
Gelak penuh puaka
Borak2 yang haramjadah
Pasal menatang tigasegi
Aku tak ingat asal usul bermulanya topik kejadian tigasegi ni
Tau2 dah jadi bahan lawak kami
Tentang menatang tigasegi yang salah parking
Kau tahu penghabisannya aper jadik?
Opismet2 aku buka cerita
Ex-boss nya dulu selalu betulkan segitiga yang salah parking ni depan diorang
Ok, opismet2 aku ni perempuan
Dan Ex-bossnya lelaki
Masalahnya,
Ex-boss ni bukan betulkan parking yang dibelakang
Dia betulkan parking yang di depan
Eeeuuuuwwwwww.......!!

Ko paham tak aper aku citer ni?
Segitiga tu adalah menatang kecik yang ko pakai di bawah seluar atau kain
Istilah salah parking tu, bilamana menatang tigasegi itu tak berada di tempat sepatutnya
Errr, terselit misalnya........
Ha3!!
Haramjadah!

020209 : 1602 pm
Meet Uncle Hussein - Pari2 di Bawah Angin
Cyberjaya

No comments: