24 February 2009

Beep...Beep....

Jikalau u boleh tahan tengok video aksi hebatku,
sila tulis ON GIL dan hantar ke 32338 untuk mendapatkan lebih 100 koleksi videonya!
Pdftrn FREE!

+6019*5*2728

______________________________________________________

Brother2 dekat office baru cerita pasal SMS-SMS sesat ni.
Eh, tak sangka malam ni aku 'orang yang bertuah' dapat SMS yang sama...

Apakah??

Kau boleh cuba siasat kalau kau nak.
Nombor yang diasterisk kan itu nombor yang sama.
Tak susah, hanya 10 nombor pilihan 0-9

Esok aku nak suruh penyiasat peribadi aku bongkar siapakah pemilik nombor keparat ini.
Silap besar.....Siapa suruh dia pakai line Celcom. Muaha3!
Lepas tau siapa dalangnya, aku nak panggil Mazidul Akmal buat liputan dalam 360.
Barulah aku nampak berjasa.
Kalau tak pada negara dan bangsa, sekurang2nya pada brother2 di pejabat.

Kita selongkar permasalahan ini........ Ewah!
;p ;p

2 comments:

reramarama said...

hahahhahaaa.... tapi, jangan kecoh2 dulu pasal nk siasat, n buat presentation slides... nanti kot ada lagi kepala2 hangin dan jugak golongan suke amek kredit plak yang enterprem dlm 360, kata drg lah yg usaha suma... dan ko sbagai staff, menjalankan kerja spt yg diarahkan je... :P :P

*aww*

pengalaman ajar kita berhati2 dan extra sangka buruk terhadap golongan2 mcm ni! :)

sepatumerah said...

ko macam mamarazi, segala bagai hal dalaman tau! Ha3!