11 March 2008

Hari-hari suram bagi mereka........... (msg tersirat PRU12)

Dua hari ni aku online YM.
Semalam aku letak status busy walaupun tak banyak mana pun kerjanya.
Aku tiada mood berchatting dengan siapa2.
Hari ini aku invi sahaja, itu pun sekadar nak view siapa yang online.
Aku berniat mengelakkan diri dari seseorang.
Dalam masa yang sama aku mula perasan ada seseorang juga seperti mengelak setiap kali aku online.
Sebab setiap kali aku online aku tengok status nya available.
Tapi tak berapa lama aku online, dia akan letak status awayyy.....
Aku perasan hal ni berlaku 2-3 bulan kebelakangan ni.
Memang dia mengelakkan diri dari aku kah?
Atau memang dia sebenarnya kebetulan busy dan aku yang sebenarnya terover emo kebelakangan ini?

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.