18 October 2011

Super duper super junior

Hari ni kerja di Negeri 9.
Pergi dengan Adek Baru dan sorang lagi bakal staff baru.
Haa, sekarang ni aku tinggal tunggu masa je menunggu staff baru pengganti brother apek.
Orang nya dah ada, cuma kena tunggu surat konfirm je.
Harap2 jadiklah.
Lama sangat tunggu pengganti.
Patah kaki biler kerja berdua je dengan Adek Baru 5 bulan ni.

Kalo konfirm, aku ader staff baru.
Adek Baru.
Memandangkan aku dah ader Adek Baru, maka yang lagi baru ni aku kena gelar Adek Junior.
Super junior.
Selain lebih junior, mamat ni memang muka ala2 jambu.
Kulit cerah, bibir merah, rambut stylo.
Kpop habes.

Rupa x penting.
Asal boleh buat keja, aku hepi.







Kalau takat tau jaga muka, cakap gebang2.....
Sila jadi ahli politik.


1 comment:

Diyana said...

Saya suka bila Cik Adah kembali menulis.. memang kena selalu2 laptop masuk bengkel!