03 April 2011

Owh Zed.....

Semalam,
masa on da way balik
dari operasi panjat2 bukit sambil mandi air terjun dengan opismet2.....
Masa dalam kereta
Layan letih dan sengal2 badan
Tengah dok mengelamun layan pemandangan luar tingkap kereta
Tiba2......
Aku nampak seorang mamat kat tepi jalan dengan senyuman teramat manis...
Terus aku menjerit ARRGGGHHHH.....!!!
Membe yang drive nyaris break akibat terkejut
Sampai membe2 lain dalam kereta menoleh dengan saspen.....
Sambil bertanya KENAPA? KENAPA?
Terus aku sambung jerit
ARRGGGHHHHH ZED ZAIDI!!!!!........ Hmmm, kacak.... :) :)
Kata aku sambil buat muka kiut! :)
Walaupun sepintas lalu, dan walaupun lebih seorang mamat berbaju oren tepi jalan tu aku tetap perasan mamat sweet sorang tu je.
Sebab aku tau baju oren tu uniform yang dia pakai dalam drama CUCI kat TV2. Lagi pulak ni bukan kali pertama nampak dia luar kotak tv. Tido malam, biarpun satu badan rasa sakit2 sangat berbaloi bila tido berteman senyuman manis sang pria Owh abam Zed~~

No comments: